onsdag 10. juli 2013

Vi skal ALDRI handle noe spesielt på IKEA, men...

...det blir ALLTID ganske mye med hjem, hahaha! I går skulle jeg og mannen BARE spise litt og titte litt rundt...det resulterte i et skap, sofaputer, kjøkkenmatte mm. Det ble så fint atte ;) I dag vet jeg ikke helt hva vi skal finne på, men jeg innser at huset har flere steder som bør ryddes og vaskes. Det er vel et skap som skal skrues sammen også. Mannen fikk ny skrumaskin i bursdagsgave, så jeg tipper det var derfor han ville kjøpe seg nytt skap i går, hehehe! Da håper jeg at alle dere lesere får en innholdsrik og spennende dag! Kommer med et innlegg for å vise noen nye skup og selvfølgelig bilder av kakene i 150-årsdagen!


Klæm!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Hei:)
    Takk for hilsen på bloggen min:) IKEA shopping er bestandig gøy, kommer jo aldri tomhendt ut derfra:)
    Fin søndagskveld til deg.

    Annelise

    SvarSlett
  2. Hei Annelise! Så hyggelig at du også vil følge meg her på bloggen! Tusen takk for hyggelig kommentar! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett