mandag 15. juli 2013

Lunch på Egon og en bitteliten shoppingrunde

Heia alle kjære følgere og dere andre som leser bloggen min! I dag har jeg og mine to døtre, vært på koselig lunch på Egon, Solsiden. Der hadde vi avtale med mormor og morfar. Regnet vil liksom ikke gi slipp i trønderhovedstaden, men vi finner på hyggelige ting for det vi. Litt shopping ble det også, men jeg har bestemt meg for å spare penger fram mot julen og dens utgifter. Jeg legger ut et bilde av nyinnkjøpt kakeboks kjøpt på Åhlens. Da håper jeg at dere alle får en fortreffelig kveld og at dere nyter sommeren, i all slags vær...;)


Klem <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 

2 kommentarer:

  1. Det er ikkje store sommervarmen her på Vestlandet heller,hvis det er en trøst;))
    Så koslig det er å gå ut å spise og ikkje minst shoppe:))
    Ein fin kakeboks du har fått deg!
    Ha en fin ukestart:o)
    Klem fra Siv Mette

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Siv Mette! Håper at sommeren kommer over hele landet snart, men vi er ikke avhengig av finvær for å kose oss vi som driver med interiør, hahaha! Vi finner jo alltid noe å henge fingrene i og har mange nye ideer til hjemmet. Håper at du og dine får en flott uke!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett