onsdag 21. august 2013

Ble så overrasket og glad...

...da jeg gikk inn på Bolig pluss og så at bloggen min ligger på lista over de 10 mest populære interiørbloggene. Herlighet, så artig, for noe sånt hadde jeg ikke ventet meg i det heletatt. Takk til alle som er inne og leser, det gir glede og øker lysten til å skrive mange nye innlegg framover.

Jeg skulle egentlig ha lagt ut et bilde av stua mi nå, men jeg skal spare dere for synet. Det er litt traumatisk skal jeg si dere, med klær og sokker overalt. Hvorfor skal det være så himla vanskelig å finne par av sokker? Her er jeg helt sikker på, at de aller fleste vil kjenne seg igjen. Jeg tror at sokker fungerer som mat for en hver vaskemaskin, for noen bedre forklaring finnes ikke.

Hver gang jeg skal kjøpe nye sokker, bestemmer jeg meg for at vi skal kjøpe BARE svarte sokker og ALLE skal være like. Slik vil vi komme dette styret med par, til livs. ALLTID kommer jeg hjem med stripete sokker, prikkete sokker, sokker med hjerter, sokker med bamser, blomstrete sokker, ja, en hel SKOG med bare FORSKJELLIGE SOKKER!!! Hehehe, det er mor i det berømte nøtteskallet det. Moren som vil at det skal være så koselig for barna å ha på seg nye, rene og kule sokker på morgenen! ;) Hva vet vel jeg, kanskje det gjør dagen deres litt lysere! Jepp, vi slår et slag for mønstrete sokker som lyser opp hverdagen, så kan mor bare sitte der og lete etter de som hører sammen når de er vasket...det er bare det, at vaskemaskina har spist opp 50% av dem, så alle er ulike...hjelp, dette blir katastrofalt og barna må ha på seg en sokk med bamser og en sokk med blomster...vel, det er bra kult det og da!


Ha en god ettermiddag, med eller uten mønstrete sokker!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne


2 kommentarer:

  1. Oh yes! Og så er det ikkje hjelp i å be dei håpefulle om å pare sokkane om kvelden slik at dei er saman når dei går i skittentøykorga heller..
    Lukke til ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, du har sååå rett! Skulle virkelig funnet en patent som har løst problemet, er løsningsorientert av natur, men her sliter jeg gitt ;)

      Klem, Anne <3

      Slett