lørdag 24. august 2013

Hei og god natt...

...for nå skal jeg snart finne senga, endelig sier jeg bare! I dag har vi jobbet med prosjekt gjesterom/soverom/gang og bad. Jepp, det synger virkelig på siste verset nå og vi ser endelig enden av tunellen. Det blir fint, og både mannen og jeg er kjempefornøyde. Det er bare en ting og det er at mannen kommer med så mange, unnskyld ordvalget, elendige interiørideer, blæææh! Hahaha, han får så øra flagrer men han synes fremdeles at ideene er kjeeempegode han. Det siste han sa før han gikk i dusjen, var at det hadde blitt fint med et slags fyrtårn i gangen. Et som viser vei med grønn sektor (lys) i retning gjesterommet. Hælledussan, har dere hørt på makan!!??? Han, synes det er en knallbra ide og håper at jeg skal gå med på det, men det skal jeg love dere folkens, det skjer ikke!!! Noe så sært har jeg aldri hørt før...skal hilse å si at den mannen har fantasi og en ganske spesiell kreativitet dere. Hehehe, bra at han er så grei på alle andre områder da. Jeg synes at han har kommet med så utrolig mange, ja nesten "utenom det vanlige-ideer" i det siste. Mon tro om det er for å bli skrevet om her på bloggen??? Hm, jo, jeg har mine mistanker ;) Vel, da vil jeg bare ønske hver og en av dere ei riktig god natt, så blogges vi i morgen!


Drøm fine drømmer!
 
 
 
 
 
 
Anne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar