lørdag 21. september 2013

FARLIG PÅ FYLLINGA...

...men DU VERDEN så godt å bli kvitt alt skrotet!!! Ja, rot og skrot har vi altså nok av, men nå har vi tømt og kastet det meste. Jeg vet at det fremdeles er noe igjen, men det får vi bare ta når vi har funnet det fram, haha!

Jammen meg er det ganske så farlig på fyllinga. Jeg tror at folk mister både fornuften og gangsynet når de befinner seg der oppe. I dag var det en mann som holdt på å bli påkjørt og en skal vokte seg vel for ikke å få seg både treplanker og metallstenger i hodet...nei, folk er IKKE flinke til å passe på at de ikke skalder noen, de er ukritiske til seg selv og sin egen oppførsel og det virker som om de kun er innstilt på å bli kvitt sitt eget skrot, ikke å ta hensyn til andre. Det kommer biler fra alle kanter, det kastes store tunge ting på kryss og tvers, de formelig flyger i lufta fordi folk ikke orker å gå litt nærmere containerne, og de rygger biler på "feelingen" virker det som.

Jeg undrer meg over hvorfor folk ikke klarer å holde seg til lover og regler eller bruke sunn fornuft når de er på en slik plass? Jeg tror løsningen må være å iføre seg både skuddsikker vest, hjelm, vernesko og vernebriller neste gang vi skal på det stedet. Jeg har vært der mange ganger og hver gang, er det slik!!! FYLLINGA ER FARLIG!


Nå sitter jeg godt i sofaen!
 
 


 
 
 
 
 
 
Anne

8 kommentarer:

  1. Off, høres helt grusomt ut, farlig dette...Godt du er trygt hjemme igjen:O) kos deg i kveld. Masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Takk for koseøig hilsen hos meg :-) Godt å bli kvitt skrot innimellom!

    SvarSlett
  3. Er godt du sitter trygt i sofaen, fyllinga er ikke for amatører altså;D

    Ønsker deg en deilig lørdagskveld, og takker for at du er med hos meg - lykke til:)
    Varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Så deilig å kvitte seg med skrot innimellom!!
    Skulle gjort det mye oftere bare;)
    Fin lørdagskveld til deg:o)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Huff ja har mang ein gang tenkt på tenk visst eg datt oppi ein av kontainerene,skrekk og gru ja er ein farlig plass så best å passe seg:)
    Godt å bli kvitt litt skrot,samler seg fort opp!

    Forsatt fin helg til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei og tusen takk alle flotte damer, dere er bare helt unike og gull verdt! Ønsker dere en flott søndag!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  7. Uff, nei det er rart kor tankelause vaksne folk kan vere.
    Først meg sjølv, og så meg sjølv igjen....

    Nyt søndagen !
    Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ann-Mari og takk for at du er innom bloggen min! Ja, du har så rett i det du sier! ;) Ha en riktig god søndag du og :)

      Klem, Anne <3

      Slett