fredag 11. oktober 2013

Tre dager til ende...

...og enda en, ser det ut til at det blir! Ja, for dette ryddeprosjektet på min datters rom, er virkelig ingen spøk. Nei, her må det både avansert tenkning og en litt hardhjertet mor til, for å få det i orden. Det skal jo være anledning til å puste inn ordentlig luft inne på et soverom da, så nå har vi lagt store deler av Elin sitt rom, i esker fra IKEA. Jepp, de ligger trygt forvart inne på naborommet som nå har blitt minstejentas lagerrom. Bra at vi har stort hus når vi har en samler i familien, hehehe!

Nå føler jeg er det håp om at vi slipper det store stresset til jul også. Jeg begynner å få følelsen av at huset snart er i mål sånn ryddemessig sett, så gjenstår det bare å se om prosjekt trapp blir noe av. Jeg vet at det blir, men jeg prøver så godt jeg kan, å overtale min kjære mann til å vente til våren. Jeg ser ikke for meg at vi kanskje skal stå trappeløs i en mnd nå når julestria starter. Vi får se om jeg vinner eller taper, men uansett, får jeg bare se positivt på at jeg har en mann som har øye for detaljer når det gjelder hus og heim, selv om vi ikke alltid er like enige da, hehehe!

Da skal jeg snart gå i gang med å sette sammen sminkebordet fra IKEA. Elin gleder seg og skal vise det fram når vi får besøk av fiolinvenninne Anna, nå på onsdag. Vi gleder oss til besøk av henne og moren, så da er det bare å henge i. Men hvor finner jeg en stor og sterk mann som kan hjelpe meg med å bære opp esken? Hm, tror jeg går for sønnen denne gangen. Mannen er i garasjen og stabler ved ;) Høstferie på sitt beste. Nei, det ble ingen reise i år. Vi prioriterer huset som virkelig trenger det! Vi var på Kreta i sommer og det lever vi lenge på. Vi kan ikke få i både "pose og sekk" bestandig og man skal lære seg å være glad for det man har og vi trives jo veldig godt hjemme da, det skal sies. Ha en strålende dag da, kjære lesere...

...vi blogges vi vet dere!
 
 
 
 
 
Anne

3 kommentarer:

  1. Så fint sminkebord,tenke det er stas å få på rommet:)
    God helg til deg:o)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Å tipper det blir stas ja med sminkebord på jenterommet:)
    Krysser fingrene for at du vinner eg då ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Tenk så fint det blir med det flotte sminkebordet!!
    Ha ei superfin helg:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett