lørdag 30. november 2013

MAILEGGÅTEN ER LØST...

...og alle nisser fryder seg, hahaha! Jeg kan faktisk ikke ta all æren selv, for at jeg fikk denne ideen. Nei, den skal jeg dele med Liza som skriver bloggen *Liza's verden*. Jeg leste et innlegg som hun hadde skrevet og der viste hun oss flotte bilder av hyllene fra IKEA som heter Expedit og om hvordan hun hadde benyttet disse til å lagre veden sin i. Jepp, det var sådan jeg kom på å bruke ei sånn hylle til mailegnissene mine da. Tenk at IKEA nok en gang var løsningen! Hehe, det er ikke til å tro, så nå har jeg besluttet, at jeg ikke orker å bruke tid og energi på alle de andre butikkene rundt omkring...det ender ALLTID med middag og en løsning på et hvert problem, på IKEA! "IKEA IN MY HEART" sier jeg bare!

Håper at dere har hatt en fin dag så langt! Her startet vi dagen med fiolintimer på kulturskolen, litt shopping i full fart mens minstejenta var og øvde, mathandling der jeg traff  "GUD OG HVERMANN" og kaffe på EGON, kjempetrivelig! Nå er det en aldri så liten cider i glasset og sønnen som er kokk, lager lammefilet til middag.

Da skal jeg snart sette lys i stjerna mi. De hadde kun en pakke med LED-lys igjen på Kremmerhuset, så den er nå min!
 
JIPPI!!!





 
 








Anne
 


7 kommentarer:

  1. Sååå kosligt:)
    Flotte jentå di<3
    Fin adventshelg til deg!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. De skjønne Mailegnissene :o) Jeg har bare to og hadde tenkt å skaffe meg to stykker til nå til jul, men finner de jo ingen steder, ikke tror jeg at det blir Trondheimstur på meg før jul heller, men jeg har ikke gitt opp enda :o) Så lurt med de hyllene, Ikea er sannelig god å ha ja :o) Herlig adventstid til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Kanskje du kan ringe til Norway designs å få de til å sende noen til deg...jeg var som snarest innom der i dag og de har noen få igjen ennå.

      Slett
  3. Mailegnissene er så skjønne, jeg har ikke en eneste en av sorten selv - kanskje et julegaveønske;)
    Ønsker deg en deilig adventstid,
    varm klem:)

    SvarSlett
  4. Det ble stilig:)
    HA en fortsatt fin helg
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  5. IKEA er genialt!!
    Og Maileg nissene er så søte ♥
    Jeg har et par av de bittesmå:))

    Ha en fin fin 1 advent i morgen: )

    SvarSlett
  6. Hei Anne.
    Så søt nisse med laaange ben hehe.

    IKEA har det meste for de fleste og ja det er lurt å ta turen innom der.

    Ha en fin kveld fra Marit.

    SvarSlett