mandag 11. november 2013

MINE FINE...

...HUS!

I går fikk jeg et spørsmål fra en av mine lesere, Linn Tove med bloggen Linn - hverdag, hund og interiør , om hvordan jeg fikk inspirasjon til den pleksiglasshylla som jeg har fylt med hus. Den henger i gangen der vi går inn til soverom og bad. Vi har tre slike "ganger" her i huset, men akkurat denne, er nyoppusset og jeg og mannen funderte på hva vi skulle dekorere veggene med. Det var da jeg fikk ideen om denne hylla da, like før jeg sovnet en kveld. Både hylla og flere av husene er kjøpt på Kremmerhuset og den fine vasen med tre holdere og de to porselenshusene, er fra Bloomingville. Jeg lovet Linn Tove et innlegg der jeg viser litt mer av husene, så her kommer et utvalg bilder da. Jeg er ikke så stor fan av bilder, så derfor ble det til at hylla ble dekor. Det skal sies at vi også har noen bilder, men jeg kan ikke ha for mange og da må man finne på andre ting ;) Jeg har slike hus litt over alt, så det er bare fantasien som setter grenser for hvordan vi velger å bruke de :)

Besøk gjerne bloggen til Linn Tove, den er kjempekoselig og så har hun så flotte hunder!

Håper at alle mine lesere får en riktig god mandag!
 
 




 
 









 
 
 
 
 
Anne
 

21 kommentarer:

  1. Sååå fina hus. Stilrena! Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvarSlett
  2. hei,

    kjempefine hus.
    takk for tips om butikker, skal holde øynene åpne når i disse butikkene.
    vet at Kremmerhuset har en type, men den er veldig lav. har snakket med dem allerede.men de har jo en utgave med lysholdere da i tillegg...
    jeg fortsetter letingen.
    ønsker deg en fin dag
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Så utrulig fine hus og så dekroativt du har gjort det❤️
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Åh, så fina hus! Och så fint att sätta dem i en sån hylla på väggen! Mycket vackert!

    Ha det gott!
    Klem
    Monika

    SvarSlett
  5. Så mange fine ting du har; Anne:) Elsker husene dine. Jeg har ikkje gått i anskaffelse av hus enda, men må nok ha meg en by eg også:) hi hi. ha en fin dag, å takk for så fine og koselige kommentarer inne hos meg:)Snille deg! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  6. så fine
    veldig lurt
    nyt dagen
    søte Anne
    klem Eli:)

    SvarSlett
  7. Så masse flotte huser,liker spesielt bilde der vi ser hele gangen din;))
    Du har et veldigt flott hjem<3 Så det er gøy å se oversiktbilder:))
    Fin ny veke til deg.
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  8. Så fine alle disse husene dine :) Sitter forran macen og surfer etter hyller... hehe :) Klarer jo aldri ta en avgjørelse på blir vel hylleløs en stund fremover, men heller det enn å angre på et innkjøp :) Fortsatt fin mandag :) Klem Rita

    SvarSlett
  9. Husdilla altså ;)
    Har noen jeg og*host*, men har vist ingen like dine..
    Har jo bilder, men ikke fulle vegger akkurat..
    Sitter som et slips i sofaen nå etter jobb og et drittvær ute..
    Klem

    SvarSlett
  10. Du verden så flott. Kreativt og artig med de husene. Og virkelig et flott alternativ til bilder. Takk for din hyggelige kommentar på bloggen min. Håper det er greit at jeg har linket deg. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne-Berit! Selvfølgelig er det greit at du linket meg, så hyggelig av deg! Ha en riktig god kveld :)
      Klem fra Anne <3

      Slett
  11. Jeg elsker de husene og har tre stk:)
    Likte godt den pleksiglass hylla!! Hmm det var en god ide:)
    Ønsker deg en fin kveld!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  12. Kjempe skjønne hus! :)
    Ha ein fin kveld!¨
    Gina

    SvarSlett
  13. Så fint. Var en skikkelig go ide. Og så så mange fine forskjellige hus du har :)

    Tusen takk, er ganske fornøyde med hundene selv. Ikke "kjendis" slik som søstra til Tica men gulla mine fordi.
    Håper du og får en flott uke :)

    SvarSlett
  14. Tusen takk damer, dette var virkelig ord som varmet hjertet. Dere er helt topp altså! :)
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  15. så fina hus.
    Ha en fin dag!
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  16. Så fine hus! Hvor har du kjøpt den lysestaken med fire lys i? Kunne tenke meg en selv. Takk for at du svarte på e-posten jeg sendte deg.
    Ann Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Den lysestaken er kjøpt på Kremmerhuset. De har den i tre forskjellige farger i år, svart, kobber og gull. Bare hyggelig å svare på spørsmål fra deg :)
      Klem fra Anne <3

      Slett
  17. hei fin blogg du vet hvem jeg er bestevenn til Elin. legg ut flere bilder av Elin uten at hun vet dt det blir så LOL :) ;)

    SvarSlett
  18. Ninni er såååååååå kul LOL!!<3

    SvarSlett