mandag 16. desember 2013

RØDT BARE I SMÅ "DASJER"...

...her og der, sies det her fra Åhlensdamer som pynter GOD MORGEN NOERGE sitt studio. Jepp, jeg er sååå enig, og her i huset er det ikke MYE rødt. Jeg skal innrømme, at jeg sikkert har julepyntet minst 10 ganger i år, hahaha! Det stod mer rødt fremme for noen dager siden, nå er det en god del færre røde ting. Her går det i svart, hvitt, natur og gull. Elin på 12, er ikke særlig begeistret, så hun har kjøpt tre nisser i rødt, som selvfølgelig er kjempefine. Mailegnissene er jo med i stasjen, de er jo bare helt "knasje" og dominerer overhodet ikke.

I kveld får jeg familie på besøk. Det blir enkel servering, men hovedsaken er at vi møtes og har en hyggelig stund, selv i førjulsstria. Det er så mange selskaper i romjula, så derfor bruker jeg å invitere litt før julaften da. Jeg driver og dekker bord og pynter nå, men det også blir bare helt enkelt. Er det ikke noe som heter for "DET ENKLE ER OFTE DET BESTE"..? Jo, det er det visst, så derfor kjører vi den enkle linja nå i år! Nå skal jeg ut å ta noen kvister fra treet vårt. Sikkert ikke så bra det, stakkars treet, men det er et sånt tre som vokser så fort som ugress og det tåler ALT, hehe!

I'll be back!
 
 
 
 
 
 
Anne


5 kommentarer:

  1. God morgen Anne:)
    Så kos å møtes sånn
    ja vi må ha litt rødt....
    kos dere masse i dag
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig og møtes og det er ikkje mykje rødt her heller men tenkte juletreet måtte ha litt så alle blir fornøyd:)
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så fint du har pyntet til jul Anne! :) Lenge siden sist, og jeg har sendt noen tanker din vei. :) Så fint å se dine Maileg Nisse påplass! Mine, i alt 12 i tallet (ups) har funnet plassen sin og! De er så fine! :) Artig å lese at din jul i år går mest i hvitt, gull og svart..! Her og!! :) Det er så utrolig klassisk, vakkert og elegant! Mine favorittfarger akkurat nå! Også må jeg bare si at jeg gliste bredt da jeg la merke til at også du har ikke bare ett, men to sett med avvento! La nemlig merke til at du har både de hvite av året, og grå som du sikker kjøpte i fjor..! ;) Jeg har de grønne fra ifjor, og plutselig dukket det jo opp hvite og vips måtte de få bli med hjem og.. ;) gøy! Ha en kjempefin uke! Klem fra Line :)

    SvarSlett
  4. Vårt julehjem er rødt fraværende, kanskje det blir en rød glass engel som enste røde detalj. Driver å flytter rundt på ting, men tror det er bra sånn som det er nå. Juletreet er pyntet, og jeg er sååå fornøyd :) De hvite julekulene fra Kremmerhuset er SÅÅÅ fine! Hehe :) Her skal jeg bake i ettermiddag, bursdag i morgen ;) så har mannen spist opp nesten alle kakemennene så jeg må bake en ny posjon :) Ønsker deg en fin dag :) Klemmer Rita

    SvarSlett
  5. Begynte rolig 1 desember, slet med å innføre rødt.. Men nå kommer det litt mer snikende hele veien, og koser meg med det<3
    Men nektet plent å la ungene ta rødt på treet idag, dritskuffet.. Jaja det vikitigeste er jo at jeg blir fornøyd?! haha ;)
    Fin kveld til deg:))
    Klem

    SvarSlett