søndag 22. desember 2013

THE DIAMONDS

Da jeg var på julelunch i byen sammen med min bror og hans familie her om dagen, gikk jeg innom Interia mens jeg ventet på bussen. Det kan faktisk komme mye godt utav slike småturer innom butikker mens man venter på bussen, hehehe! Jeg har lenge lett etter noe som er litt spesielt, for å henge på kvister mm. Jeg kjøpte et par av disse tøffe diamantene og det angrer jeg ikke på. Det jeg virkelig angrer på, er at jeg faktisk ikke kjøpte flere, så gjett om jeg leker med tanken på å dra til byen i dag??? Jo, søndagsåpen by er genialt, men jeg tror nok ikke at jeg får tid, snufs!

Nå skal jeg nede i leiligheten til min kjære datter. Hun har bedt mor på julelunch. Så trivelig med barn som tenker på foreldrene sine og jaggu tror jeg at jeg fortjener det også, hahaha!

Ellers, så er ikke minstedattera helt fornøyd med mors julepynting, så jeg har "bitt i det sure eplet" og blandet stiler...innlegg kommer ;)

Kos dere masse nå, to dager før julaften!











Anne

5 kommentarer:

  1. Rå lekker diamant! Ja, disse skulle du hatt flere av :) det er vel ennå tid før jul ;) God juleliúnsj med dattra :) Snill hun er :) Klemmer Rita

    SvarSlett
  2. Ååå de diamantene likte jeg!!
    Skjønner godt at du vil ha flere av disse:)
    Så koselig å komme på julelunsj hos dattera. Herlig når de tenker på ho mor!!
    Da vil jeg ønske deg en GOD JUL!!
    Kos deg masse med alle dine:)
    God juleklem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. De var fine! Røffe og lekre :)

    Ønsker deg en riktig god jul!

    Hilsen Ellinor

    SvarSlett
  4. Helt enig den diamanten er kjempefin:)
    Lurer spent på hvordan bordet til treet deres blir:)
    God Jul
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  5. Den diamanten er bare så fiiiin:)
    Håper du har hatt ei god helg og at lille julaften blir fin. Og skulle jeg ikke rekke en tur på bloggen før jul så ønsker jeg deg og dine en fin og fredfylt jul,
    varm og god klem
    Hanne:)

    SvarSlett