søndag 22. desember 2013

JUL I GANGEN

Ja, en må ha jul litt over alt. Jeg har ikke fått tatt noen bilder fra den nyoppussa gangen nede ennå, fordi mannen driver møbelsnekkeri der for tiden. Ja da, han driver og lager bord til fruen. Jeg som trodde at alt var ferdig til jul, men der tok jeg visst feil, hahaha! Vel, dere får få noen bilder fra den ene av gangene som vi har oppe isteden da. Jeg er sent oppe og kjenner på roa som senker seg når barna har gått til sengs, det er liksom da jeg kan få slappet litt av. Jeg vet det er feil, men det er søren så godt!

O'du herlige fred!




Og noen er veeeldig spent på hva som skjuler seg inne i pakkene...






Anne

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det i gangen :) Vi koser oss hjemme og tar livet med ro, en liten butikk runde etterpå, så skal jeg lage kort til min kjære bestefar som fyller 80 år i morgen :) Ønsker deg en fin 4.søndag i advent :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Så vackert och julfint där i ert hem!

    Önskar Dej en riktigt God Jul!
    Kram
    Monika

    SvarSlett