torsdag 24. april 2014

VESKE FRA CARRIEALONG TIL NASJONALDAGEN?

Heia igjen, dette tar jo bare helt av...tredje innlegget på to dager, men hvis man ikke gjør mer galt enn det, så er det ikke farlig!

Hahaha, jeg er bare litt gira på å forberede nasjonaldagen, ikke bare interiørmessig men så også klær og sko men da trenger man så absolutt en matchende veske til. Jeg tenkte å bestille min HER hos Carriealong, som har et unikt utvalg når det gjelder vesker, lommebøker, kofferter, sekker og alt du trenger for å bære med deg det du måtte behøve på din vei ;) Sjekk utvalget og se om du ikke får noen ideer om hva DU vil ha på 17. mai i år!

Hva med en eller kanskje to vesker, i de norske fargene
 i anledning nasjonaldagen? 



...eller kanskje noen med kule dyreprint?



Og for de som vil "skinne" litt ekstra på nasjonaldagen, så er vel disse herlighetene gode alternativer...



Feir med måte, men sørg for at du har med deg en veske! Det er ALLTID noen som bare legge noe i veska di, noen du passe på noe for, som setter pris på at du kan gjøre dem den tjenesten. Selv har jeg tre barn og en mann som kommer med både det ene og det andre som jeg må passe på, selv om de egentlig synes at vesker er noe tull som bare er til pynt...men der tar de skammelig feil, for vesker er LIVSNØDVENDIG!!! 





Anne





1 kommentar:

  1. Haha. Den hørtes litt kjent ut. De med dyreprint synes jeg var fine, men kanskje ingen overraskelse der da :P selv om jeg egentlig ikke er noen fan av mops da.

    Håper du har hatt en fin vår og en fin helg. Prøver meg til litt igjen i blogglandia og håper det snart blir noen løsningen på problemene slik at jeg klarer holde mer regelmessig aktivitet på nettet.
    Linn

    SvarSlett