onsdag 23. april 2014

NYE SKO TIL 17. MAI? SJEKK UTVALGET PÅ ESHOES

Hei igjen, for andre gang i dag faktisk...jepp, noen dager er mer effektive enn andre! Vel, jeg tenkte jeg skulle dele noen tanker om sko denne gangen. Det er jo ikke lenge igjen til 17. mai slo det meg her i går. Det vil si, jeg traff på en bloggvenninne i byen og hun minnet meg på at det snart er tid for den store og flotte nasjonaldagen som vi alle er så glad i.

Vi trenger vel både nye klær og nye sko, og for at det ikke skal bli så mange gnagsår på de stakkars små føttene våre, så er det en god ide "å gå de inn" litt. Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om en nettbutikk som selger alt innen sko. Bare les mere og sjekk ut det flotte utvalget på ESHOES  HER :)

God ettermiddag, 
så håper jeg at dere fikk noen gode skoideer til 17. mai!






Anne



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar