onsdag 28. mai 2014

URBANIA

Åååå, som jeg ELSKER disse husene fra Kahler, de er bare utrolig kule! Jeg skulle egentlig ikke ha så mange av dem, startet med å kjøpe det minste en gang før jul. Det "ballet" fort på seg og nå på søndag, fikk jeg det siste av ei god venninne og det gjorde at samlingen min ble fullstendig og komplett. I går fikk jeg melding fra "sikre kilder" om at det kommer et hus nr. 6 og større, frostsikre hus som passer utendørs. Spennende, så jeg gleder meg til å se...vil spesielt ha hus nr. 6 jeg da. Mon tro hvordan det ser ut..?

Her i Trondheim har sommeren ankommet, så det er bare å finne fram solkremen og de berømte solbrillene for så å la seg "grille" ute på terrassen :)

Nyt sola, 
den som kan... 
 I morgen kan det være regnvær!





Anne

1 kommentar:

  1. Så fine. Tror jeg skal vurdere å sette opp disse på "ønskelista".
    Har nyta sola i dag jeg og, her i trøndelag og i norge må man bare nyte de dagene man får.
    Håper du hadde en fin fridag :)

    SvarSlett