onsdag 23. juli 2014

ENKLERE LIV MED HVITT

Hei og hopp! Her i heimen er det ganske stille nå. Noen er på ferie, mens andre er hjemme å kuuuuuler'n og jeg er blant de sistnevnte. Det beste jeg vet, er å stulle og stelle her hjemme, kjøpe meg noe nytt både til meg selv og hjemmet mitt og slippe å ta hensyn til alt og alle. Jepp, livet er herlig dere! I dag blir det shopping med mamma og pappa. Min kjære mor har virkelig slått seg på interiørbølgen til min fars store fortvilelse. Nei da, så ille er det ikke, men noe sant er det i det da, hahaha!

Her i Trondheim har vi varmerekorder og en sommer som alle bare kan misunne oss. Vi kan ikke klage på været her nei, det skal være sikkert og visst. Sola skinner, kjølesaggregatet streiker, reparatøren er på ferie og marsvinene er slappe av all varmen, men vi er like glad...det er jo tross alt SOMMER! 

En ting har jeg i hvert fall bestemt meg for og det er at jeg skal "kjøre" kun hvite håndkær, kopphåndduker og vasketuer fra nå av. Jeg gidder ikke å sortere, få misfargede ting osv...nei, da forenkler vi det rett og slett! Et godt tips til hver og en det, selv om det kanskje kan være litt kjedelig i lengden, men slik blir det i hvert fall her i huset fra nå av.

Da håper jeg at ALLE får en strålende dag og kveld! 








Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar