torsdag 24. juli 2014

JULEGAVER I JULI

Hei igjen folkens, jeg har virkelig "funnet tonen" med min kjære blogg igjen, noe som kanskje kan skyldes at jeg hat litt mer tid akkurat nå. Der er herlig å kunne dele små og store tanker, men i dag blir det bare noen av de små, men som forhåpentligvis vil gi stor glede på julaften. Jeg har nemlig startet med julegavehandel og det av flere grunner:

1. Butikkene er ikke utsolgt for ting som jeg gjerne vil kjøpe til mine nære og kjære.
2. Jeg slipper å stå i kø og handle når det er dødskaldt ute.
3. Jeg kan fordele denne utgiften over legre tid (har maaaange å kjøpe til)
4. Slipper å kjøpe noe under press bare for å få kjøpt noe...
5. Synes det er godt å slippe stresset.
6. Elsker sannsynligvis jula høyt at jeg bare starte i jul(i) Hahaha! ;)

Her kommer bilder av det som er kjøpt inn til nå, men de som evt måtte lese bloggen og som skal motta julegave av meg i år... 

IKKE SE PÅ BILDENE!!! HAHAHAHA!!! ;)










Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar