mandag 31. desember 2012

Riviera Maison¨Trondheim, hurra!

H ei, hei, hopp og hå alle sammen!

I dag var jeg og mine to søte og snille døtre, på shopping i Trondheim by. Vi skulle handle inn til nyttårsmiddag, som for øvrig er fortært og var veeeeeeeeldig god! Jepsi pepsi, det er så trivelig her i heimen nå, far kom nettopp hjem fra en dag og en natt på sykehuset, så da er vi fulltallig. Han skal tilbake i morgen igjen da, men de timene som ligger forran oss nå, er hellige!!! :) :) :) <3 <3 <3

Jeg sporet visst litt av nå, for det jeg skulle fortelle, var at jeg og mine to døtre startet dagen med bytur og en real Rivierashopping i dag tidlig. Det er så lenge siden vi var innom der nå, ja, hele en og en halv måned og det er leeeeeenge til oss å være! Vi shoppet mye fint og Linn Helen har dekorert bordet med sine innkjøp (bildet nedenfor) Deretter shoppet vi litt øredobber og make up, det liker lillesøster svært så godt. Vi lunchet på Jordbærpikene på Byhaven, så vi hadde en topp formiddag!

Da vil jeg bare få lov til å takke for det gamle året og ønske dere alle et flott og innholdsrikt år i 2013!


Happy new yerar, all of you!
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 
 


 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar