onsdag 16. januar 2013

Bake, bake...

God ettermiddag alle flotte lesere!

Jeg har store planer om å bake cupcakes i dag, red velvet. Har nemlig kjøpt to burker med rødfarge til formålet, så er spent på resultatet da. Jeg synes at det er så artig og avslappende, ja, nesten rene terapien er det å bake...så lenge ingen kommer og legger seg borti og skal være veeeldig hjelpsomme. Det er da ting virkelig kan gå galt, men så lenge jeg får stulle og tulle for meg selv, går alt så meget bedre, hehe! Noen som kjenner seg igjen? Tipper det ja! ;)

Cupcakes er best når de har vært en runde i fryseren, men det er jo min mening om saken. Jeg skal ta bilder når de er ferdig pyntet, men det blir vel ikke før på søndag. Vi skal feire bursdag på mandag, så det er greit å ha kakene klare dagen før da synes jeg.

Mulig jeg smeller til med noen hjemmebakte rundstykker også. Har så mye ost igjen etter taco på mandag, så greit å få brukt det opp. Da blir det som dere sikkert skjønner, osterundstykker ;)

Et lite bilde eller to fra kjøkkenet kommer nedenfor her. Jeg har flyttet nesten alt jeg har av Greengate, inn i vitrineskapet. Bord og pynt måtte vike for marsvinbur. Det var så trekkfullt ved vinduet der de egentlig har plassen sin. De storkoser seg ved varmovnen der de står nå. De varmer de små stumpene sine og ligger og slapper av, men de er jo veldig mye ute hos oss også. De er så søte og gode. Vel, det var det. Jeg får gå i gang med baksten jeg da.

 
Ha en fortsatt god ettermiddag!
 
 

 



 
 
 
 
Anne's Home Secret



4 kommentarer:

  1. Liker også å bake men mitt resultat er veldig *kremt* varierende;D
    Gleder meg til å se det pyntede resultatet ditt!

    Greengate og marsvin med varme stumper - fin onsdagskveld det da;)
    God klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hei Hanne! Ja, greengaten måtte altså vike for marsvina, hahaha! :) Baksten ble veldig bra og ligger i frysa nå. Gleder meg til å pynte de på søndag. DA kommer det bilder! Oppskriften ligger allerede her på bloggen under oppskrifter. Det eneste jeg har gjort i tillegg, er å ha i to burker med rodfarge som er kjøpt hos Traktøren. Da håper jeg at du faå en fortsatt fin kveld og deretter, dag i morgen! God klem Anne :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for så hyggelige ord på bloggen min :) Vi skal snart få inn Greengate på jobben min, gleder meg! Virkelig koselig blogg du også, ser vi begge er glad i Riviera Maison ;) God helg!

    SvarSlett
  4. Hei! Camilla, jeg er så glad i Greengate. Kjøpte meg ei ny skål senest i dag. Så spennende med nyheter da!!! Gleder meg til å se. Ja, Riviera Maison er topp og nydelig kvalitet. Litt dyrt, men du får det du betaler for. Ønsker deg ei trivelig helg! Klem Anne

    SvarSlett