tirsdag 15. januar 2013

Ny lysestake fra Kremmerhuset :)

Hei alle dere!

Jeg er så glad, for i dag har jeg fått to nye følgere på bloggen min!!! HURRA!!! Jeg har forøvrig hatt en av mine late dager og ikke gjort stort mer enn å lage mat til måltidene og ryddet kjøkken. Eller så har jeg fått handlet inn til bursdag og kjøpt meg en ny lysestake på Kremmerhuset (bilde nedenfor). Jeg ble så inspirert av Janne fra bloggen Mitt lille hjerte, som hadde lignende lysestaker. Så godt at man kan hente inspirasjon fra alle de flotte bloggene her inne, det gleder jeg meg mye over! :)

Ellers, så har jeg fått hjem mannen fra sykehuset da, det er godt. Jeg har store planer om å male litt i sokkelen igjen i morgen, for på torsdag skal vi montere skap og bord. Vi får hjelp fra min snille niese, Silje. Det skal bli mange fin bilder når vi bare får startet prosessen med å innrede der nede. Det blir så fiiiiiiint!

 
Vi glær oss!
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar