torsdag 3. januar 2013

Her er jeg!

God formiddag!

Det ble dessverre ikke tid til noe innlegg i går, dagen ble litt vel travel. Jeg skal bare titte som kjappest innom nå også, men jeg håper at jeg får tatt noen nye bilder i løpet av dagen. Da skal jeg komme sterkere tilbake med et lengere innlegg...håper jeg da ;) Vel, da skal jeg se om jeg ikke finner noe å henge fingrene i, det blir vel litt husarbeid tenker jeg! Skal få satt fram litt nytt på kjøkkenet også. Var en liten tur i byen i går, så da ble det med noen ting hjem. Jeg har en forkjærlighet for Kremmerhuset og Riviera Maison, så jeg har veldig mye der i fra da. Ellers, så er Greengate en favoritt, så det har blitt en del ting fra den serien også. Da ses vi forhåpentligvis med noen nye bilder i kveld da :)

Ha en fantastisk dag dere!
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar