torsdag 3. januar 2013

Lucky me...

Heldig er jeg som har kjøpt meg litt ny pynt i det siste, gjør jo egentlig det hele tiden da, hahaha! ;) Det er så godt å bare kunne pusle med interiøret her hjemme. Det er jo så mye annet en hverdag innebærer også, så da er det rene terapien å få sysle med slikt. Jeg føler at jeg er i mitt rette element når jeg driver på med dette, som virkelig ligger mitt hjerte nært. Rart at "døde" ting skal bety så mye for en, men det er jo en interesse på lik linje med andre interesser. Mange mener at det går mye penger og at det tar mye tid når man driver med slikt, men sammenlignet med andre ting, så er det vel ikke verre dette. Hva synes dere? Virker som om de som ikke deler denne interessen ser litt ned på oss som liker å stelle hjemme, men det er kanskje bare sjalusi? Hva vet jeg, men så lenge det gir meg noe, så bryr jeg meg lite om hva andre synes og mener...ville bare "lufte" det litt her på bloggen.

Det kommer flere bilder i morgen. Nå skal jeg og min eldste datter se film, så ha det bra så lenge kjære lesere! <3

Gode klemmer!






 
 
 Anne's Home Secret
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar