tirsdag 8. januar 2013

Sent men godt...

Hei i natten!

Det blir et sent men forhåpentligvis, godt innlegg! Ikke det at jeg har så mye å fortelle om, annet enn at det har vært en travel dag, på farten fra morgen til kveld. Da er det godt å sette seg ned med bloggen når barna har falt i søvn.

Startet med en aldri så liten stasjshoppingrunde i byen i dag, for så å dra på to møter, deretter på sykehuset til mannen, før jeg satte snuten hjemover sent i kveld. Nå har jeg satt ut de nye tingene jeg har kjøpt, men et par av de skal byttes i morgen. Feil fargevalg, men sånn går det når man er litt for spontan, hahaha! Jeg kjøpte seks bølgete, små skåler (muffinsformfasong) fra Ib Laursen. Jeg kjøpte to hvite, to cremefargete og to i blått og trodde at dette skulle bli så fint. Der tok jeg visst feil gitt, så det blir å beholde de hvite da. Skal bytte de fire andre, slik at jeg får bare hvite. Butikken var full av disse herlighetene, så det blir ikke noe problem!

Jeg driver og forbereder huset til to bursdagsfeiringer. Min yngste datter fyller år den 21. i denne måneden og min eldste datter den 29. Jeg skal prøve og legge lista litt lavere hva gjelder servering denne gangen, med tanke på at jeg ikke har sjåfør for handling osv og ikke minst arbeidsmengden. Vi er alltid så mange på bursdager, rund 20-25 stk. Jeg disker bestandig opp med så mye mat og kaker, at det er nok til en hel hær, men skal tone det hele ned en smule denne gangen...skal ihvertfall prøve, for dattera mi har ingen tro på, at det blir slik ;) Vi får se hvem som får rett da!?

Så ble sokkelleiligheten ferdig i dag, så da gjenstår bare møbler og montering av garderobe osv. Litt innhandling som må til først, så det blir nok en stund til vi blir helt klare for innflytning.

Da legger jeg atter ut et bilde fra heimen, før jeg tar kvelden! <3

 
God natt og sov godt!
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar