søndag 6. januar 2013

Søndag og noen ting som bare må gjøres!

God søndag alle sammen!

Ikke det at jeg har så veldig lyst, men i løpet av dagen, så bare jeg rydde litt og male over noen vinduskarmen nede i sokkelleiligheten! Snekkeren kommer for å gjøre seg ferdig der nede i morgen, så da blir neste steg montering av møbler osv. Vi må også kjøpe sofa og vaskemaskin mm, men uten sjåfør i huset, byr jo dette på noen praktiske utfordringer. Jeg er jo en gang slik, at jeg får til det jeg vil, så vi skal nok finne en løsning på problemet. Både Ikea og Elkjøp bringer jo, selv om det koster noen kroner ekstra. Nok om det...

Innredningen av leiligheten er jo det vi virkelig gleder oss til. Linn Helen har kjøpt seg såååå mye fint, som til nå har stått i poser og esker da. Det blir rene julekvelden når vi skal starte på utpakkinga, for vi husker ikke halvparten av hva hun har kjøpt. Hun skulle jo egentlig flytte inn til jul, men da far ble syk, ble ikke dette noe av. Juletre og julepynt får vente til neste år, så vi får kjøpe noen oppbevaringsesker til det da, hahaha! ;)

Da vil jeg bare ønske dere en riktig god søndag videre, så ses vi senere! Jeg legger ut noen bilder av ting og tang fra heimen her. Blir vel mange bilder fra sokkelen etterhvert som det kommer i orden der nede. Det gleder jeg meg til å vise dere!


Da skal jeg ut å gå en tur mens sønnen i huset, altså kokken, lager søndagsmiddagen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Anne's Home Secret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar