søndag 24. februar 2013

Snart bursdagsgave fra eldstedatteren :)

Hei og hopp alle sammen! :) Da er det snart tid for bursdagsgave fra eldstedatteren. Hun hadde kjøpt så gode sjokolader fra sjokoladebutikken i går og i dag skal hun spandere kino og restaurant på sin mor. Snakk om snille barn!!! Jeg gleder meg og det blir så godt med litt tid sammen bare vi to. Vi har jo alltid så mye å skravle om og da går tiden så fort og vi har det så hyggelig bestandig! :)

Jepp, da kommer noen bilder fra leiligheten til Linn Helen og rommet til Elin Anette. Da får jeg bare ønske alle en riktig god søndag og en superduper start på den nye uka. Jeg har litt oprydding etter bursdagsfeiring i går. Vi var ikke så mange som vi peier, men det blir alltid litt arbeid lell.


Da skal jeg se og få bretta opp ermene!
 
 
 
 
Linn Helen har stelt i stand til vennebesøk :)
 
 
Lillesøsters rom
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar