fredag 1. mars 2013

Juhuuu, her er jeg! :)

God fredags kveld alle sammen!

I kveld har vi vært på pizzabuffet på kokk - og servitørlinjen der sønnen min er elev. For en super gjeng med elever og lærere sier jeg bare! Stolt mamma i dag som ser at sønnen virkelig har kommet på rett hylle ja! :) Jeg vet jo at han er svært dyktig i kokkefaget og at han elsker å lage mat, men i kveld opererte han som servitør og ALDRI har jeg sett en flottere og mer stolt servitør!!! Han fikk så mye ros far lærere og andre ansatte ved skolen og det varmet virkelig et morshjerte! :) Superflinke Erik, min flotte sønn! <3

Jeg har også to vakre, flinke og snille døtre (merker at mor er raus med komplimenter i dag, men så er det komplimentdagen i dag også kom jeg på) ;) Vel, nedenunder legger jeg ut noen bilder fra leiligheten til Linn og rommet til Elin :) <3 <3



Da takker jeg for meg i denne omgang, så blogges vi i løpet av helgen!
 
<3
 
Rommet til Elin
 
 
Leiligheten til Linn
 
 
 
Riktig god helg!
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar