lørdag 2. mars 2013

Storm og mye nedbør i Trondheim!

Hei og god lørdag alle sammen!

Her i Trondheim blåser og regner det. Ikke noe vær å være ute i, men det blir kanskje en aldri så liten biltur i løpet av dagen da, bare for å iaktta uværet ;) Mannen i huset synes det er så spennende og det er jo trivelig med en tur i all slags vær. Ja, mens noen ser på skiløp, andre koser seg på rommet sitt med leker og fine ting, skriver mor på bloggen. Jeg driver å "omregulerer" krukker med frokostblandinger og pasta...veeeldig spennende vil mange si, men for meg er det nok det altså, hahaha! Har nemlig kjøpt meg et stort og flott brett på Kremmerhuset for å få beder plass og flere krukker samlet. Jeg synes det ble veldig fint jeg og det er jo det som teller ;) Dere skal få se bilde senere.

Da får dere alle ha en kjempetrivelig lørdag videre. Her står det hjemmelaget lasagne på menyen i kveld og den er fri for hestekjøtt selvfølgelig. Men i den senere tid, har jeg forstått det slik, at hestekjøtt nesen er "IN" etter all medieopmerksomhet rundt dette temaet.

 
Vi slår et slag for hesten, mens jeg lager lasagne uten denne ingrediensen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar