torsdag 22. august 2013

Veldig romantisk, kjempegammel mann...

...syntes det var så søtt og rørende jeg.

Det var i dag da jeg var på butikken for å kjøpe en vase og roser til mine foreldre, at jeg traff på den gamle mannen som var ute i samme ærend som meg. Han var helt sikkert over 90 år og skalv på hendene da han tok opp en bukett med 20 stk. roser. Jeg slo av en spøk og spurte hvem som var den heldige og fikk til svar, at de var til kona. Så godt å være vitne til at eldre mennesker også kan være romantiske!!! Jeg hjalp ham med å pakke vått papir rundt rosebuketten og pakket den inn i pose. Han var så glad, takknemlig og ikke minst stolt, over at jeg syntes han var romantisk ;)


Klem <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne

 

 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Så søt og fin liten historie som gjør hverdagen så utrolig fin og og koselige.
    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Heia Anne;-)
    For en herlig mann og historie du deler;)
    Lengeleve romantikken ja:)
    Tusen takk for at du stemmer på meg. Ligger på 2.plass nå, så veldig spennende:)
    Fin kveld og klem til deg<3Janne

    SvarSlett
  3. Så koselig historie :) Håper min mann også kjøper blomster til meg midt i uken når han er 90 år ;) hihi :) Klem Rita

    SvarSlett