fredag 13. september 2013

Ei rosa fjellrype

Hei og hallo og happy fredag...DEN 13, WÆHÆÆÆÆ! Alle liker fredager, de er knallfine da, men lørdager er også noe for seg, synes jeg. Vi skal som vanlig, på fiolinøving i byen i morgen og da blir det også som vanlig, tur på kafe. Håper at været holder seg sånn noen lunde, for her i Trøndelag har vi virkelig vært heldig på værfronten i år. Vel, i dag har vi vært på sportsbutikken og kjøpt utstyr til lillemor som skal på fjellskole i hele neste uke. Hun går i 7. klasse og de skal på leirskole da. Det er ikke lite som skal med i sekken og vi har ikke halvparten av utstyret som kreves. Elin er født med barneleddgikt og har liksom ikke vært rustet til så lange fjellturer. Jepp, vi har i hvert fall kjøpt både fjellsko og andre sportsefekter, men alt bare jo være i ROSA!!! Ja, vi har ei rosa fjellrype i familien, det er bare å innse det, hehehe! Vi er litt spent på om hun vil trives på turen, men jeg tror at det kommer til å gå kjempebra med litt tilrettelegging og forståelse fra de rundt. enk så kult det er å få dra på tur med klassen da, det betyr mye! :) Da kjenner jeg at det lukter stekt laks nede fra sokkelleiligheten, så jeg venter bare på en sms om at jeg kan komme ned for å spise. Mm, deilig!


Nyt fredagen folkens!
 
 
 
 
 
 
 
Anne


10 kommentarer:

  1. Heia Anne:)
    Ja, jeg tror vi har skull på hjernen:)
    Måtte le etter forrige kommentar:)
    Så utrolig gøy for jenta di og kan tenke meg hun er stolt over å ha rosa utstyr ja, hihi.
    Nydelig jente du har<3
    Kos dere så masse på cafe i mårra. Jeg også elsker lørdager:-D
    FIN FREDAG FINE DEG:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Rosa er jo så fint så skjønner at hun vil ha ALT i rosa :) Eeeeeelsker fredager og eeeeelsker lørdager, så her skal helegn NYTES til det fulle. I morgen drar vi til Alta, da blir det shoppingm kafé og har mannen invitert meg ut på middag på kvelden :) *Kos* Her er det taco på menyen når mannen kommer hjem fra trening. Kos deg i helgen :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Så koslig med ei rosa fjellrype,stas å reise på tur med klassen:))
    Ei nydelig jente du har! Heldig som har ei jente til,som kan stelle godt med mora si;)
    Nyt helgen,her er det arbeidshelg.
    Stor klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Hei og hjertelig tuuusen takk for så koselige tilbakemeldinger, alle tre fine damer. Jeg setter stooor pris på dere altså!!! Kos dere masse i helge, alle sammen! <3 Jeg skal nå ta med meg den rosa fjellrypa til fiolinøving i Olavshallen. ;)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. Så stas med rosa utstyr ogklassetur, nydelig jenta di)) Ønsker deg en flott lørdag! Nå er jeg spent på om du har en lysestake i handleposen!!?? Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, nei for en gangs skyld, så kjøpte ikke mor noe til seg selv. Det ble ei rosa spareku til Elin som skl spare mellom 3000 og 6000 til ny fiolin ;)

      Klem, Anne <3

      Slett
  6. Skulle absolutt vært på blå resept ja, hi hi))

    SvarSlett
  7. Alt i råsa du, stilig;)
    Vet hvordan det er å ha et barn som har en kronisk sykdom, så håper skolen er flink til å tilrettelegge for henne så turen blir super<3
    Hørtes koselig ut med kafebesøk, det skjer aaaalt for sjeldent her i huset..
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Ja, vi har i hvert fall lagt fram noen krav og ønsker til skolen. Ny lærer i år, så tar litt tid før de blir ordentlig kjent da. Håper bare det går knirkefritt, men er litt "føre var" kan du si. Er i beredskap i tilfelle vi må hente, bare 1 times kjøring hjemmefra...heldigvis ;) Kos deg i kveld :)

      Klem, Anne <3

      Slett