fredag 15. november 2013

En ny Kahler og et tøft kanelhus er kommet i hus...

...så nå har jeg tre stk. i denne serien, lykke!

Nå er det ikke mere enn litt fjerning av maskeringstape som gjenstår før vi kan si oss helt ferdig med oppussing av stua. I dag har vi ikke gjort stort hva gjelder det prosjektet, men vi har vært på leting etter vegg - og taklampe, denne gangen også uten hell. Jeg har vært på trivelig kafetur sammen med en annen interiørblogger i dag, verdens triveligste Janne! Da håper jeg at alle sammen får ei riktig god og avslappende helg!

Nyt hvert sekund!
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne
 


6 kommentarer:

  1. heisann:) Disse Kahler stakene er bare så nydelige, elsker disse;) Nå kom akkurat min snille menn med en skål iskrem:) nam, nam. Gleder meg til å se resultatet. God helg. Masse klemmer Ann Elim:)

    SvarSlett
  2. Ynskjer deg ei nydelege helg :)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Dei er så utrulig fine,kjempeskjønne:))eg ønsker meg mange av desse søte små trærne i samme merket:)

    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. You lucky girl,masse digg du handler deg!:))
    God helg til deg:)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelige kommentarer flotte damer! Ha ei riktig god helg alle sammen!
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  6. Weee så herligt å være ferdig da:))
    Har en i den Kähler serien, burde nok hatt mer ;)
    Sånn kanelhus føler jeg OG jeg trenger <3
    Fin fin lørdag til deg:)
    Eg har jobbelørdag og skal være barnevakt med baby ikveld/natt, så ikke den mest avslappa helga akkurat-hehe..
    (neste helg skal jeg male taket GRUER MEG!!)
    Klem

    SvarSlett