mandag 13. januar 2014

"HEI OG HOPP"!

Jeg føler vel ikke at arbeidslysten er heeelt på topp, det er vel derfor overskriften står i hermetegn da, hehehe! Mandager er jo fine de, men bittelitt tunge kanskje? Nei da, de er så fine så, og gir mulighet til så mye. Jeg driver og planlegger feiring av våre to døtre som begge har bursdager i januar, 21 og 29. Det er bare det, at de er så forskjellige...

Den ene vil gjerne feires med "brask og bram" mens den andre gjerne ser at hun får så lite oppmerksomhet som over hodet mulig. Hun som vil feires med "brask og bram" har tre selskaper hvert eneste år, mens hun andre sniker seg med på den ene feiringa til søstera. Ja, det er hun selv som ønsker å ha det slik men det verste er, at den minste faktisk blir litt snurt for at den eldste sniker seg med, for hum er redd for at hun selv da får for lite oppmerksomhet. Ja så stor forskjell kan det faktisk være på søstre.

Jepp, jeg ser jo at vi må starte allerede til helgen dersom vi skal rekke over alle de selskapene som den minste skal gjennomføre, men jeg legger ikke skjul på at det egentlig er veldig koselig da. Jeg får bare finne noen lettvinte løsninger, men der sliter jeg litt. Jeg er nok litt for avansert tror jeg og da er det vanskelig å tone ned på kravene til seg selv. Jeg vil jo det beste for både bursdagsbarn og gjester da, så vi ender vel opp med det som vi vanligvis gjør og det er jo helt greit det og ;)

Ha en god mandag da!







Anne

6 kommentarer:

  1. Mandager er ganske så Pusur spør du meg..
    Idag har mannen min bursdag, og kaffimat ble wienerbrød og kake fra frysedisken ;)
    Fint bilde :)
    Og jeg har to Canonkamera jeg bruker, et Ixus og nå prøver jeg meg på et kompaktkamera med flere innstilinnger. Fikk full score når vi kjøpte det for "noen" år siden, så er bra det :)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. I dag har jeg ikke fått gjort så mye. Det var så guffent ute med snø og vind at jeg måtte bare gi meg på å komme over vannet til maleprosjektet:)
    Nå skal jeg ta meg en tur opp på hobby- syrommet og se om jeg kan finne noe spennende!!
    Lykke til med bursdagsforberedelsene!!
    Stilig bilde du har tatt:)
    Ønsker deg en fin start på ei ny uke!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Ganske utrolig hvor forskjellige søsken kan være ...
    Lykke til med forberedelsene ..blir nok flotte bursdager for begge to !
    Likte bildet ditt ..kjempefint.
    Er ikke så glad i mandager jeg heller ..men det gjelder å gjøre det beste ut av de.
    Ha en fortsatt fin uke .
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Gøy med bursdager :) Jeg er jo veldig glad i masse besøk, men mannen synes det er greit at det er litt roligere :) jeg hadde stor 30 års bursdags fest, men han hadde kaffe og kaker hjemme :) Folk er forskjellig :) Fortsatt fin tirsdag :) Klem Rita

    SvarSlett
  5. Ja det er gøy å se hvor forskjellig søsken kan være noen ganger. Lykke til med bursdagsforberedelsene.
    Anita

    SvarSlett
  6. Ja, her er også barna vidt forskjellige, utrolig at det går an igrunn.
    Må le litt når jeg hører om hu ene som ønsker full fokus og oppmerksomhet, kjenner d så godt igjen)
    I dag er det torsdag alt, uka på hell, så da ønsker jeg deg en riktig fin helg og lykke til med forberedelsene)
    God klem Camilla

    SvarSlett